"All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt."



Det AMERICANO CANDY jag fick av Nina igår räddar min kväll. Tror jag. Jag vet inte.
Jag förstår inte varför jag var tvungen att tönta mig genom att kolla på en chiclitfilm som man tror ska handla om kläder och shopping men man vet att filmen är som all annan skit. Flicka möter pojke. Pojke går ut med flicka2, flicka1 blir ledsen och säger något i stil med "I guess you and flicka2 are going? Useally you take your girlfriend to these things" nästan så hon gråter floder när den stackars meningen kommer ut. Men då svarar ju sjäilvklart drömprinsen med "No. I would rather take you. She isn't you. I want you." JA TROLIGT!
Nej, jag är för bitter för sånt där. Jag tror helt seriöst inte på kärlek. Jag vet inte varför om jag ska vara helt ärlig. Jag vet inte om det har att göra med att jag har blivit bränd två gånger, vilket alla blir någon gång. Jag vet inte om det är för att jag tror att förr eller senare så kommer jag bli besviken, jag vet inte om det är för att jag är så känslomässigt störd att jag är okapabel till att förstå mig på kärlek och allt vad det innebär. Det är som gud. Jag kan inte tro på det, men förstår att andra gör det. Och jag hoppas att jag ska bli överbevisad en vacker dag. Nej inte Gudparten, skiter i Gud om han säger hej. Det var väl trevligt tänker jag då och somnar om, springer vidare, glupsar i mig min glass, försätter hänga på Winston i vattnet, förstör en unges sandkaka eller vad för aktivitet jag än må utföra när och om den dagen kommer att självaste Gud om denne finns uppenbarar sig för mig.

Trevlig Valborg gott folk. Jag verkligen olider med de som tittar på cortegén. MOHAHAHA. Nästa gång föreslår jag att ni kikar efter vad det ska bli för väder innan ni planerar eran dag. Jisses, stupid folk finns det good om änna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0