And it delivered



Yes! Posten prövade inte mitt tålamod idag. Äntligen kom avilapparna jag har väntat på hela veckan. Så jag tog spårvagnen till Frölunda torg, in på Hemköp, ställde mig i en rätt så lång kö. Går fram, lämnar lapparna till tant, tant kommer tillbaka tomhänt. WTF?!

Tant: De har kommit till OKQ8 på Skattegårdsvägen
Jag: Jaha. Okej. Jag antog att de skulle komma hit. Det står ingenting på lappen så jag antog att det var hit de hade skickats.
Tant: Ja, det var väldigt dumt att de inte satte lappar. Men vill du få dem skickade hit?
Jag: Nej då, det är lugnt.

Stor idé? Tappen ligger några minuter från min hållplats. Så alltså vagnen tillbaka hem, hoppa av, gå till tappen och sedan gå hem. Jävla krångel.

Dessutom undrar jag seriöst vad det är för fel på mig. Jag mår illa och har ont i magen. Jag har inte ätit något konstigt, jag har inte ätit för mycket (nåja förut men det var inte så illa som jag trodde, jag har inte ätit för lite, jag har inte ätit något som jag inte brukar, jag har inte ätit något som jag kan tänkas reagera på.

Så vad är problemet? Jag träffade visserligen min moster igår och hon hade spytt å grejer. Men hon trodde att det fanns en orsak, så jag tror inte att hon stod där med vinterkräksjukan direkt.

Jag ska ju för jössenamn träffa min fruga och vi ska ut en sväng. Men jag kommer inte långt om det här inte går över vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0