And so that bitch woke me up



En av mina bästa vänner ringde och väckte mig kl halv sju i morse. Hon sitter i talande stund på ett flyg till USA för att hälsa på sin pojkvän. Och nu kan man ju tro att hon ringde mig, just mig, för att hon tycker om mig så mycket eller hur?
Men nej nej, hon ringde mig för att hon visste att jag snart skulle upp.
Som den goda människan jag är så önskar jag inte att hennes flygplan kraschar utan bara får lite turbulens. Jag önskar henne även en underbar resa. Sa till henne att hålla utkik efter Reid så kan hon ju alltid kidnappa honom, jag fyller ändå är snart. Dessutom varnade jag henne för seriemördare, att hon skulle akta sig. Men det hon inte vet var mer att jag varnade för att hon inte skulle bli en.

Jag brukar faktiskt gå upp typ tio i åtta istället för sju. Men ska till min jobbcoach kl 10, så jag måste gå hemifrån strax efter nio. Och på tal om det kära vädret, sjukt disigt, det går inte att se ett smack!


Kommentarer
Postat av: Mamma o Mormor

Stackars dig att bli väckt så tidigt,hoppas det går bra hos din jobb couch

2010-04-06 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0