Att drabbas



Att drabbas av akut trötthet är inte kalas. Men det kan och ska inte stoppa mig idag. Nu låter det verkligen som om jag ska göra något riktigt roligt och hej å hå. Men det ska jag ju inte. Jag ska tvätta och hämta ett paket åtminstone. Så mycket vet jag. Sen ska jag i väg och dricka ett par koppar kaffe senare i eftermiddag.
Så nu gäller det bara att skapa någon slags energi. Vet inte var jag ska få den i från. Kanske borde dricka lite kaffe? Å låtsas som om jag blir lite piggare? Nåja, det återstår att se. Ska ju inte tvätta förrän kl 14 så har ju lite tid på mig.

Jävla väder. Jobbigt grått ute. Inte kul. Skyller tröttheten på det ska ni veta. Jag skyller allt på vädret. Japp, bra att ha något att skylla på och vädret tar inte illa upp eftersom den vet att jag ändå tycker om den. Nästan alla olika väderslag. Typ. Men okej då, mest sol och blixtrar och dunder tycker jag om.

Öh, ja. Kaffe får det nog bli. Jag gillar ändå att dricka mycket te men det är dock inte lika effektivt som kaffe. Vad skulle jag göra utan kaffe? Jag skulle så gå runt som en zombie och det kanske är hett någonstans men inte här.

See ya later!

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg :) vad gör du då?:)

2010-04-08 @ 12:19:49
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0