Att sakna något man aldrig trodde man skulle sakna



Intressant det där. Att något man aldrig trodde man skulle sakna sitter jag nu och önskar var som då.
Jag föredrar att blicka mot framtiden. Jag är inte mycket för att titta bakåt. Visst kan jag vara bitter över saker och människor från förr eller för sedan en liten tid tillbaka. Och mycket för att sedan se det i klarhet. Vad jag har lärt mig om andra och om mig själv. Att det ibland var bra det som skedde, att det inte blev som jag ville.
Men mest för att se vad jag har klarat av.
Det här är utanför min kontroll. Så nu glömmer vi det. Sorry for the deprimerande inlägg.

Jag åt ett sjärtäpple förut! Dock smakade det inte baj som tur var. Riktigt saftigt var det. Ett perfekt arsle.



Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0