Bakslag, bakfylla, bakhåll



Medans säkerligen halva Sveriges befolkning ligger och är apbakfulla så har jag hunnit med en hel del.
Jag har hunnit tvätta mitt hår och föna(!) det, det tar en bra stund, jag har hunnit med en fika på stan och till och med hunnit reta Morris. Next thing on the schema är att flytta ner ett par saker i källaren och hämta upp min datorstol.

Hur många av er är bakfulla idag? Och om så, var det värt det? Hade ni en lyckad påskafton?
Det hade jag, trots min trötthet, jag såg på ett antal Mia och Klara avsnitt och sedan en film om Leonard Cohen.
Och det bästa av allt då somna innan tolv med en mage full av påskgodis.

Det blåser rätt duktigt här idag.

Mamma ska spela bingolotto ikväll. Jag kanske följer upp henne på den tanken. Vilket innebär att jag behöver få ett ordentligt kokt stryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0