Can you feel it? Can you feel it running through your bones?



Typiskt. Typiskt säger jag bara. Det är konstigt hur man kan känna på sig saker ibland. Nu ska jag inte sitta här och ta ut någonting i förskott men jag tror att jag har rätt. Det återstår att se senare idag.
Jag borde ha grejat det igår, då hade det varit klart och jag hade kunnat åka iväg idag, visserligen själv, vilket jag känner att jag klarar.
Nåja, får väl åka förbi idag helt enkelt.
Gör inte så mycket egentligen att det inte blev något nu idag, med tanke på hur jag har mått de senaste dagarna, men det stör mig. En stund hade jag nog klarat av.

Tror ni jag kunde somna igår?

Jo det kunde jag faktiskt. Har ändå en lampa tänd och sen hade jag på tvn på högre volym än vanligt så det löste sig. Dock vaknade jag halv fyra och då hade tvn stängt av sig så jag var tvungen att slå på den igen, inte en chans att jag ville sova utan den på. Så fort jag vaknade tänkte jag på den jävla filmen.

Vad har vi lärt oss? JAG SKA INTE SE PÅ SKRÄCKISAR.
Det är inte bra för mitt psyke. Jag blir knäpp(are).

Nåväl folket, god morgon. Solen lyser, och eftersom jag inte kommer komma iväg som planerat idag så kanske man ska ta en promenad i det fina vädret? Låter lite lockande ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0