Date up!



Japp. Jag har varit dålig på att uppdatera. Men det har faktiskt inte hänt ett skit så har inte haft något att delge er mina vänner.
Tills idag då.

För det första så vaknade jag kvart över tre i natt och var fortfarande mätt och irriterande pigg. Så jag la mig och kollade på tv. House visades på tv4 +. Så det var väl alltid något. Sedan ledsnade jag så och la en kudde över huvudet i hopp om att antingen bli medvetslös eller somna om.
Jag somnade om. Om ni inte redan listade ut det.
Jag gick upp kl 7. Hej hej, intressant or what? Min mage såg fortfarande gravid ut. Det där godiset och oboykletet jag åt igår kväll satte sina spår. Eller alltså, jag gick inte upp tio kilo, däremot har min mage problem som ni kanske vet. Nu börjar den dock lägga sig lite. Men jag har mått illa i princip hela dagen. Tjohej!
Jag betade av ett avsnitt av gossip girl och hoppade därefter in i duschen för att göra mig i ordning. Jag skulle nämligen till min kurator idag.
Så strax efter tolv tar jag min kära cykel för att bege mig i väg. Tycker det går lite väl trögt på vägen, tänker inte mer på det. Förrän jag kommer fram och upptäcker att, hoppsan det var visst extremt dåligt med luft i bakdäcket! Nämen se där, framdäcket var inte på topp heller. Strålande tänker jag. Får väl dra mina stackars fötter hem med cykeln sen då. Jag övervägde att lämna den där. Men sen kom jag på att jag kan ju pumpa upp däcken.

Går in, får vänta på utsidan av väntrummet för det är fortfarande lunch framtills kvart i ett. Hoho, gammal dam före mig som tar 3000 år på sig. Mitt tålamod som brukar vara ganska långt var inte det idag vill jag meddela.
Kommer fram tillslut och säger "Jag ska till blablabla kl 1". Hon i kassan tittar efter på skärmen "Vad heter du?" "Mickaela" svarar jag. Hon fortsätter och tittar. "När är du född?" "880511blabla", "Du.. Du ska vara här i morgon kl 1" "Haha, ja det är klart jag ska. Det var ju typiskt." "Men du kan vänta en liten stund för jag vet nämligen att den patienten hon ska ha nu har hon inte fått tag på så han kanske inte kommer. Och då kan hon ju ta dig istället"

Men visst fan kom han. Så jag fick öh leda mig själv och min cykel hem igen. High five på det! Bra att huvudet är med! Däremot SKA jag tvätta idag. Det har jag inte glömt av eller tagit miste på något datum. Hoppas jag.

Så fram tills fem ska jag kurera mig med te för att få min mage i någon slags balans igen, hade senast ont i den i söndags. Så några magvärksfria dagar fick jag allt. Och så ska jag se på gossip girl.


Kommentarer
Postat av: Håkanbråkan

Ha ha ha abolut så ligger det i släkten!!! på din mammas sida!!!!!

2010-04-17 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0