Det är något speciellt med solen



Det är något speciellt att vakna upp av att solen nästan lyser in i ens rum. Det är nästan så att man vaknar utvilad. Det gjorde inte jag, jag var aptrött, men jag piggnade till otroligt snabbt. Som tur är. Ska snart bege mig i väg. Om dryga timmen. Så nu sitter jag här med kaffe och lyssnar/ser på Rivstart.

Jag hade ett problem igår. Jag letade efter en sida på nätet. Som säljer kläder. Och jag kunde inte för allt i världen komma på vad sketsidan heter. Det enda jag vet är att det är en kines som är modell för kläderna. Och jag satt och skrek för mig själv samtidigt som jag sökte på google i hopp om att DEN DÄR JÄVLA KINESEN SKULLE DYKA UPP!
Yees, det var vad jag satt och skrek: KAN DEN DÄR JÄVLA KINESEN DYKA UPP NÅGONGÅNG?!
Jag prövade min lycka med google, men google ville inte ge mig någon lycka så nu suger google. Bajgoogle.
Sen gick jag och la mig och kollade på världens bästa tv-program, Criminal minds för er som inte hänger med i svängarna. Sen kort där efter när programmet var slut somnade jag gött med en katt som sov på min arm.

Hade ni en trevlig kväll? Ska ni ha en underhållande dag idag?

Kommentarer
Postat av: Modellen Jenny

Kolla mitt senaste inlägg, där står det allt om hur ja blev Fotomodell :D

2010-04-09 @ 11:34:57
URL: http://wuffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0