Done and done



Nu fick jag tummen ur röva och fick fixat det jag planerade att göra igår.
Vet ni, vet ni, på H&M får man 2 för 1 på alla leggings och tights, helt fantastiskt enligt mig som har sönder alla mina strumpisar oftast efter bara haft på mig dem en gång. Inte alltid så klart men väldigt ofta.
Nu vet jag dock inte hur länge det där erbjudandet håller i sig, jag såg det inte själv först utan det var den trevliga damen i kassan som sa till mig. Det tackar vi för. Så idag fick jag alltså fyra par för under åttio spänn. Sicket kap.

Ja, bara så ni vet, om ni har leggings/tightsfetisch eller bara är som mig, har sönder allt.

Annars tycker jag att ni ska ta er ut i solen och leka. Om ni har sol där ni bor då. Regnar det så se en skräckis, gärna paranormal activity, men den har nog redan sett, bara jag som är retardet nog och såg den igår. Dumma mig.

Lateeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0