God morgon folket!



Idag känner jag mig betydligt piggare. Ingen huvudvärk, inget illamående och inte fryser jag heller. Inga problem så långt ögat kan nå *peppar peppar ta i trä*.
Så idag ska jag ta och träffa min fruga. Senare ikväll då. Nu under dagen ska jag antagligen träffa Jessica. Annars ska jag dra med mig mamma ut på lite äventyr hade jag tänkt. Solen skiner ute, så inne bör man ju inte vara har jag hört.
Jag däckade av strax efter tio igår. Kanske var det jag behövde? Sömn? Vila ut mig ordentligt? Somna efter tio och gå upp runt nio? Nu vaknade jag i och för sig ett par gånger men jag fick säkerligen fem ihållande timmar och det gör mycket ska ni veta. Vet inte när jag fick det sist.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0