Håll-i-gång-memod-med-skenbensproblematik



God kväll gott folk.
Nu har det varit en produktiv dag igen. Eller kanske inte produktiv men håll i gång har det vart minsann!
Jag har bytt sängkläder, dammat, dammsugit, tvättat, hängt upp tvätt, handlat, fikat, hämtat paket och gått en stund. Nja, gick ner till min vän för själva fikat. Men eftersom jag har lite ont i skenbenen så var det ingen lätt match och inte blev det bättre efter jag hade gått vill jag lova. Men hur som helst. Jag är helt död. Slutkörd. Massa trött.
Hade det inte varit för att jag ska se på Criminal minds om ungefär två timmar hade jag så gått och lagt mig. Men jag sätter mig här i stället. Dessutom måste jag prova mina kläder, HM-paketet kom idag i alla fall. Frågan är bara hur länge jag behöver vänta på mina andra paket? Å på mitt andra HM-paket. Juni, i mitten av Juni kommer resten av hm-grejerna. Sanslöst. Borde fan få det gratis med tanke på den väntetiden.

Nåja, vad har ni haft för er idag? Har solen lyst? Mår ni bra? Har ni dött? Yeah, you get the point jag hoppas!

Laaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0