Have you ever seen the rain? - yeah, it's right outside the window stupid.



Ho ho!
Nej idag regnar det faktiskt inte. Inte än i vilket fall. Det ser nästan ut som om solen kommer titta fram. O'hoj!
Jag gick totally bananas igår, jag skrev 8(!) inlägg. Kors-i-mother-fucking-taket säger jag då. (ursäkta det vulgära språket så här på morgonkvisten)
Idag tänker jag tvinga ut min mamma. Jag känner mig på ett extremt slösahumör. Jobbigt när det händer, pengarna tappar liksom värdet. Ytterst smärtsamt.

Jag vill passa på att säga tack för alla era fina kommentarer!

Och en speciell hälsning till Haley: Nu är det så här Haley, att jag och Spencer har haft ett långt och väldigt välmående förhållande i närmare fyra år. Trots att han inte vet om det än så ska vi en dag gifta oss. Så sorry, han är min. Men om du sköter dina kort rätt så kan jag KANSKE tänka mig att dela med mig av honom. Lite. Självklart på mina villkor. Jag anpassar mig inte hur som helst.

Ha en bra dag vänner!
(Följ bloggen här: LÄNK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0