Hoho-hihi-haha!



Idag är jag glad. Jag vet inte varför. Kanske för att jag tog sovmorgon. Jag ställde klockan en timme senare än vanligt. Med andra ord tjugo över sju. Dock hade jag ont i ryggen när jag vaknade men det gick snabbt över.
Tjohej. Livet leker och så gör vädret. Det reeegnar, buhu, ingen sol. Men det är luuuugnt, jag ska inte gå utanför dörren idag ändå.
Jag kom att tänka på kontaktannonser för en, nej typ nu kom jag och tänka på det. Tror ni min skulle locka någon? Ha? Tror ni?


Hej mitt namn är Mickaela och jag är en glad men ibland bitter tjej på 21 snart 22 jordsnurr!
Jag tycker om choklad, criminal minds, min hårboll till katt, stark och fet mat och så får vi givetvis inte glömma mina kära, goa vänner.
Jag gillar även allt annat gott som livet erbjuder och skadeglädje är det som får mig att gå upp morgonen.
Får jag inte mina 3-6 koppar kaffe på morgonen så får ni en Mickaela i form av en bitchig zombie som slår allt i sin väg.
Jag tycker inte om långa skogspromenader, att sitta i sanden vid havet, jaga, plocka blommor eller annat som hör naturen till. 
Människor är något som ibland får mig att vilja ta livet av mig.
Du får gärna vara pilot eller en handelsresande kostymnisse, du ska alltså helst ha ett jobb där du är iväg mestadels av tiden så att jag kan få vara i fred.
Kontakta mig på blaha!

Vad tror ni? Jag tycker att det här beskriver mig och mina behov till det yttersta. Fyfan sicket kap jag är!
Nu ska jag käka lunchen och sen måste jag baka en kaka för min jänkarehomie a.k.a Nina kommer hit senare.
Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med detta bakprojekt då jag inte äger ägg eller kakao. Äh, något ska jag säkert lyckas med. Jag är en stjärna i köket ska ni veta... Höhö.

So long flaggstååååååååååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0