Horoskop och sånt där..



Jag steg på vagnen i morse i full färd mot gymmet. Klockan var strax efter åtta. Här är vi produktiva.
Och ja, jag ska försöka träna ibland, när jag känner för det. Vilket kommer vara, typ nästan aldrig. Anyhow..

Greppar tag i en metro, bläddrar igenom tidningen lite snabbt, kommer till horoskopet. Och det lyder:

Oxen:
Soffan är din tillhållsplats. Så att du kan vila och ladda batterierna.

Enough said. Hoppa av vagnen, vända hemåt. Man ska inte jiddra med horoskopen.
(Nu fick ni det inte exakt ordagrannt, men det stod nästan så, den sista meningen var exakt, meningen innan innehöll vartenda ord bara inte i rätt ordning tror jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0