"Jag har glömt att du är lika värdelös som mig."



Är inte det där underbara ord att höra? Nej tänker ni. Jo säger jag. Det var vad Nina sa till mig igår. Men hade ni hört det som sas innan och efter så hade ni också tyckt att det var en komplimang!

Jag ska aaaldrig mer ta sovmorgon. FYFAN vad idiotiskt. Jag kunde inte somna igår, jag vet inte när jag somnade, säkerligen någon gång efter ett och sen vaknade jag och hade mig hur mycket som helst. Så jag har sovit drygt fem timmar och jag ska dra mitt arsle till gymmet? Jaaaeeh.. Blir nog ett snabbt besök skulle jag chansa på.

Hohoh, Jag fick the american candy av Nina. Självklart ska jag knäppa ett par bilder eftersom jag för evigt ska komma i håg det och då kan bilder vara en stor hjälp. Men mest när jag kör mina nostalgitrippar så är bilder bra. Jag trippade igår men hade inga bilder. SÅ jag fick ta dem som har etsat sig fast på min näthinna(?) i mitt huvud(?). Vad är mest rätt att säga? Eller ska man säga både och, för du har sett det med dina ögon men det är ett minne och det lagras i hjärnan. Nåja. Nu ska VI inte vara för, öh, nyfikna så här tidigt.

Smurfis är hemma också. Det är alltså Ninas pojkvän som hon var och hälsade på. Och visst hade han smurfiströjan på sig också. Så klassiskt.

Nu ska jag, på riktigt, hälla i mig allt kaffe som jag bryggde för att överleva den närmsta timmen. Har glömt hur fuckad man blir av att inte sova bra. Och jag som knappt sov över huvud taget i somras/höstas. Jisses.

Men jaha, trevlig valborg då. Det kommer inte någon få här om de ska vara ute och kolla cortegén. FÖr det regnar och ska regna hela dagen nämligen, MOHAHHAHAHAHAHAAA.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0