Jag kommer bli dum i huvudet



De visar reklamfilmen för Di levas nya skiva hela tiden! Jag kommer bli dum i huvudet!
Han gör covers på gamla 80-talsklassiker (om jag inte minns fel) och han TROR att han gör det bra? Det låter helt för jävligt om jag får uttrycka min åsikt. Och det säger jag inte för att jag inte tål Di leva, som jag har nämnt innan, han får leva i sina hippiebubbla bäst han vill, jag tål honom bara inte, men jag hade inte backat för att säga att han är en bra artist om fallet var så att han var det, vilket han inte är enligt min mening.

Hade jag varit en sådan där reklamsnackare på tv hade jag totalvägrat att promota hans skiva, eller ja, de kanske inte heller tycker han är bra, men jag hade inte gjort det. Jag hade satt mig på tvären och bara sagt: NEPP!
Jag skulle hellre promota skit i ett helt år än att ens nämna hans värdelösa skiva i något sammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0