Jag ser det snöar, jag ser det snöar



Ja, på tv alltså. Närmare bestämt i Stockholm. Men jag tänker inte skratta åt det. För då ändrar säkert fronten riktning och kommer ner hit. Men ta det lugnt kära vänner, det är nog bara blötsnö, försvinner säkert redan under dagen alternativt imorgon. Gråt nu inte för mycket.

Vi har inte så där hejdundrans fint väder här i Göteborg heller. Regn och blåst. Tror jag, jag vet inte, har inte varit ute än.

Jag har lite att göra idag. Har en hemuppgift jag ska ha klart tills imorgon som min jobbcoach gav mig för snart två veckor sedan. Det här känns lite som skolan, jag satt alltid dagen innan något skulle vara inlämnat, lär mig aldrig.
Nåja, det är inget stort eller jobbigt.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0