Maybe if I go to bed my depression will fly away



Medans alla andra normala dårar är ute och partajar ska jag hoppa i säng. Mmm, min sköna, stora säng med 6 kuddar och en hårig best som tar upp onormalt mycket plats. Nu blir ni allt avis va?
Den håriga besten jag talar om är så klart Morris. Min blonda dumma katt.

Jag ska nämligen i väg och påskhandla relativt tidigt imorgon med Jessica och med min otur så kommer väl affärerna krylla av tokiga kärringar och gubbar. Säkert utklädda barn också, för det är ju så gulligt menar jag. När jag ser dem så önskar jag att någon kunde skjuta mig och stoppa lidandet som jag känner.

Dock är det inte jag som ska handla en massa äcklig påskmat utan det är Jessica. Ja, det blir ju så när man ska ha gäster (alternativt) parmiddag. Jävla vuxna människor.

Good night sleep tight, fellas!



When you hear the word OFRISK it's me they are talking about!
(Glöm inte att följa bloggen här: LÄNK)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

fin blogg :P

2010-04-01 @ 22:49:26
URL: http://mariasareri.blogg.se/
Postat av: Cortex Lloyden

Påskhandla låter jobbigt. Likaså påskmiddag. Men det är ju som det är, halleluja liksom :)

2010-04-01 @ 22:57:51
URL: http://www.metrobloggen.se/cortexhaven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0