Men hallå?!



Fick ett sms i morse. Närmare bestämt strax innan klockan fem. Jag orkade inte kolla och visste inte att klockan var så tidigt, tänkte mer att den var runt sex och att jag snart skulle upp. Tänkte också att det antagligen var min kära fader som bestämde sig för att smsa, det är bara han som är idiot nog och smsa mig så tidigt.
Men ack så fel jag hade. Det var min underbara, fina vän Nina som bestämde sig för att väcka mig. Hon befinner sig i USA och där är de nio timmar efter. Och det ville hon ta ut över mig. Jag har bara en sak att säga.

DET VAR JU HIMLA GULLIGT DÖH!

Jag återkommer med ett svar till dig runt tretiden, svensk tid, då klockan är sex på morgonen i LA. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0