Oj, oj, oj!



Hej, hej, hej hemskt mycket hej!

Jag har totalt glömt av att blogga idag märkte jag.
Men vem vill helt ärligt sitta inne framför datorn när det är strålande sol och 13 plusgrader ute?
Nja inte jag. Jag har suttit på balkongen i omgångar. Ibland blir det lite väl varmt där ute så då får jag gå in en stund.
Dessutom var jag i väg i morse och ja, har haft lite att göra.
Min dator sjunger på sista versen, ljudet krånglar hela tiden och försvinner titt som tätt. Jag kan inte "vila" handlederna på datorn när jag skriver för då försvinner det helt, vilket gör det väldigt komplicerat att skriva. Får liksom nästan kramp.
Hur som helst. Har ni solen där ni bor? När det är sådant här väder så vill jag sitta i en trädgård eller liknande, grilla massa godsaker, dricka gott i goda vänners lag. Underbart!

Snart ska jag ta och käka lite. Blir tidig middag idag. Hungrar ihjäl här. Sen ska jag nog fortsätta med att läsa min bok ute på balkongen!

Ha det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0