Paranormal activity



God kväll!

Har haft en trevlig kväll trots min hemska magvärk. Åt kvällsmat för en stund sedan, kan inte direkt påstå att jag är särskilt frestad över att äta när det ständigt gör ont i magen. Var inte speciellt hungrig heller, men äta bör man annars dör man. Nåja, inte på en gång men allt eftersom. Och du blir dum. Och trött. Och jävlig. Osv. Inget att eftersträva med andra ord.

Var nere hos min vän och kollade på film. Jag hade med mig en film vi egentligen skulle kolla på och det var en väldans massa meck med Xbox som inte kunde läsa av det brända helvetet, en dvd som kunde läsa av men inte ville spela. Så vi åkte till filmtajm, men eftersom att de inte riktigt är med i svängarna så hade de inte fått in filmen. Så istället för ORPHAN som vi skulle ha sett blev det PARANORMAL ACTIVITY.

Ja, ni som har sett filmen kan intyga att den är rääätt så äcklig. I alla fall i slutet. Idioten skrämde livet ur mig. Och jag ser aldrig på skräckfilmer och där har ni orsaken. Men jag gav mig till vika eftersom min vän älskar skräckisar. Jag kommer däremot inte kunna somna och om jag så gör så hoppas jag innerligt som min mamma sa när hon hämtade mig, att jag ska drömma om gröna ängar och fjärilar. Eller nej förresten, jag drömmer hellre om godishav, glassbarer och Reid alternativt nej ingen annan.

Så mitt råd till er om ni är som jag, det vill säga mesiga för skräckisar och mörkrädda, se inte Paranormal activity innan läggdags!

Good night sleep tight. Dream well (and for tonight) don't go to hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0