Påsk-tv? Seriöst?



VARJE påsk och VARJE jul tjötas det om hur mååånga BRA filmer det går på tv under dessa helgerna.
Alltså jag har ett ord till er. SKIT-TO-THE-SNACK!
Det är bara dåliga, efterblivna fimer. Och med det menar jag skådisar som inte bör vara det och manus, regi och sjävla "filmningen" suger apröv.

Ett annat faktum är att alltid när man bestämmer sig för att stanna hemma, inte orkar gå ut eller inte kan eller vad det nu än är som avgör att du sitter bänkad framför tvn, (kanske har du en riktigt soffpotatis till man eller så är ni potäter båda två), så är det också ALLTID skit på helvetesburken.
Däremot när du väl är ute då passar de jävlarna på att visa filmer man faktiskt vill se.

Det får väl bli Mr Harry Potter idag igen. Jag, Harry, Hermoine, Ron och mitt påskgodis. Helkväll.

Om ni ska göra stan osäker. Gör det för mig med. Shota lite för mig. Gör inte något som jag inte skulle göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0