Peppar, peppar ta i trä? Fungerar inte.



När jag vaknade i morse så mådde jag rätt okej. Var lite trött men inte mer än så. Ingen magvärk, ingen huvudvärk osv. Timmarna går och fortfarande ingen värk. Gööött tänker jag. Men så för en liten stund sen, ja tacka fan för att den kom tillbaka. Kan inte komma på alls vad det kan vara. Den är spänd, svullen och titt som tätt kommer det smärtor i hela magen. Alltså inte bara på ett speciellt ställe för då kan det vara liiite lättare att räkna ut vad det kan tänkas vara. Nej nej, det sitter i hela magen. Så underbart så jag nästan dör.
Jag vet att det inte är magkatarr, känner igen de olika smärtorna som det kan orsaka. Så vad är the issue whit my mage tro? I would really like to know now.
Jag säger bara morr på det. Sjukt störande i vilket fall. Jag mår dock inte så illa. Bara lite, men går klart att överleva utan att tvingas behöva lägga mig ner.

Har gjort middag i vilket fall. Så helt sysslolös har jag inte varit. Skönt att fått det gjort så slipper jag ta itu med det senare. Bara att lägga upp på tallriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0