Satans maskintjuv!



Jag roar mig med att tvätta den här eftermiddagen. Eller det var åtminstone det jag trodde att jag skulle göra.
Men till min stora fasa när jag kommer ner till tvättstugan, så är mina maskiner upptagna.
Blev lite osäker där ett tag.. Jag kanske inte skulle tvätta? Så jag gick och kollade på tavlan.
MEN JOHO, det skulle jag visst. Den ena maskinen blev stoppad eftersom personen i fråga som fick sitt klädesplagg tvättat (jo det var bara ett, jag fattar inte heller).

Ingenting mer med det. Min andra maskin var fortfarande full av någon annans tvätt. Så jag tar min ena maskin och fyller den till max. Och tänker positivt för mig själv att självklart kommer personen som har snott min maskin snart ner och tar ut sin tvätt. Så jag står kvar i en kvart. Inte kommer den någon jävel inte. Jag funderade starkt på att ta ur personens tvätt slänga den på golvet och hoppa på den med mina alldeles för orena skor.

Gud nåde henne/honom om de inte har varit nere och tagit bort sin tvätt när jag går ner igen om en stund.
PUH! Jag tycker inte om att bli upprörd på självaste påskafton. Det är meningen att det ska komma dumma småbarn som är utklädda och ringa på dörren och hoppas på att få godis eller nåt.

... Eller vänta? Nu är jag ute å cyklar va? Det är när det är halloween som man gör sånt?

Kommentarer
Postat av: Michelle - iheartb.blogg.no

Glad påsk! :- )

2010-04-03 @ 15:26:48
URL: http://www.iheartb.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0