Scooby do-be-do where are you? We got some work to do now!



Ja det har jag sannerligen. Jag ska kika in på komvux/lernias hemsida och titta på lite utbildningar. Jag ska ta mig i kragen och ringa tre telefonsamtal. Jag ska ändra mitt CV och mitt personliga brev.
Jag måste till posten och skicka i väg fyra paket och jag måste damma mitt rum.
Det sistnämnda lär inte hända idag. Men jag tänker på det. Och det sägs ju att det är tanken som räknas, sådetså!

Jag har fått gjort en del idag trots att klockan inte är mer än halv ett.
Jag var hos min jobbcoach som tidigare nämnt och sen fikade jag med pappa. Jag fick beröm för min hemuppgift. Tydligen skriver jag väldigt bra. Och vuxet. Det var det hon sa. Att jag uttrycker mig väl, skriver bra, det låter vuxet och erfaret. Sen var hon tvungen att tillägga att "Ja inte för att du inte är vuxen alltså, men ja du förstår vad jag menar."

Söt den där Heide. Mitt möte var kl 10 jag var visst där fem över halv tio. Man kan ju inte säga att jag inte kan passa tider. Jag passar dem lite för bra om jag ska vara ärlig. Mannen i receptionen höjde på ögonbrynen och sa: "Men det är ju en hel halvtimme kvar."

Dumma honom. Var glad att jag är i tid och underlättar för er. Ditt dumma troll.

Nu ska jag nog beta av ett avsnitt av gossip girl. Kollar om serien. Fråga mig inte varför, kändes som en bra idé i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0