So funny I could die



Jag nämnde i föregående inlägg, eller var det var, att mamma skulle spela bingolotto ikväll eller hur?
Dock hade hon inte köpt bingolotten ännu, jag kikade efter när jag var i stan men varken 7-eleven eller pressbyrån sålde. Så vi tog oss en tur nu, vi skulle ändå till ica och handla lite.
På ica hade de inga, så vi åker till OKQ8 likadant där, vi åker till ica kvantum fortfarande tomt, vi testar shell och statoil lika tomt tillslut åker vi in på torget och mamma får tag på en.
Så efter många försök så får hon äntligen sin lott.

Men så.. När vi står i hissen så tittar hon på lotten så ska jag kolla något på den så tappar hon den. Inget konstigt, bara det att istället för att landa på golvet åker den i mellan springan och puts så var den väck.

Seriöst. Jag skrattade så jag dog. Jag skrattar fortfarande. Mamma blev arg. Jag skrattade så jag fick ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0