Svårigheter på morgonkvisten



Min dumma, men ack så söta katt ligger i mitt knä as we speak. Det blir lite krångligt att skriva då, när man bara har en hand. Puckot ligger nämligen på min arm, som tur är den vänstra, jag har inte mage att flytta på den, han sover ju så gött.

Idag har jag lite att göra. Jag ska byta sängkläder, tvätta, fika och förhoppningsvis hämta paket på posten. Gud nåde om de inte kommer idag. Then I'm gonna bli a little grinig.

På tal om det här angående Efterlyst. Jag kan ju inte säga att jag blev mindre fuckad igår.
En tjej vars pojkvän misshandlade henne så grovt och brutalt att hon hamnade i koma, hon kan inte gå längre än 40 m med rullator och kan inte heller prata. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Det är så fruktansvärt hemskt och rått och overkligt. Han fick tolv års fängelse för dådet. Inte ens skäligt, han borde siita inne resten av sitt liv. Men för att vara Sverige så är jag måttligt chockad över straffet. Vi är rätt mesiga med fängelsestraff i det här landet.

Nåja, god morgon på er. Hoppas ni har sovit gott.

Kommentarer
Postat av: Ailin

God morgen! :) kjekt med svenske blogger!

2010-04-08 @ 08:49:18
URL: http://ailinhs.blogg.no
Postat av: Anonym

gomorron gomorron (:

2010-04-08 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0