These things we call tråkigheter



Jag unliking gubbar idag. Dagen till ära mest en speciell gubbe. Vem? Det får ni inte veta. Det kan vara alltifrån kungen till narkogubben i parken. Men vänta.. Finns det någon park i Frölunda? Jo, smyckeparken. Varför de kallar de en park vet jag inte. Det är bara en enkel gräsmatta. De ska väl vara lite speciella där på andra sidan vägen.

Ja. Det var en tråkighet. Så alla gubbar bör hålla sig inne eller långt borta från mig idag. Jag tar inte något som helst ansvar för vad som kan kommas att skickas mot era huvuden. Most likely lökar, ruttna lökar, för de är väl ännu äckligare än vanlig färsk lök? Jag hatar lök. Och det är också tråkigt, för det är tydligen nyttigt har jag hört.
Haha. Å sen när bryr jag mig om nyttigheter? Glass glass i stora lass tack!

Något som är helt förbaskat tråkigt och traumatiskt är att jag blev attackerad av en ringduva igår. Japp, ni läste rätt. Kan ni gissa att jag nästan gjorde i brallan eller? Den satans fågeljäveln flög dryga 10 centimer ovan för mitt huvud. Jävla frihet den tar sig eller hur? Jag tappade andan och drabbades av akut hjärtsvikt eller nåt. Okej, hjärtklappning, men hjärtsvikt lät allvarligare. Och det var allvarligt. Jag kunde ha dött av att jag blev så rädd. Tänk på det.
Stoppa duvan? NEJ DÖDA DEN JÄVLA DUVAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0