Today I don't like the post



Jag väntar på breeev! Men de kommer ju aldrig. Så idag gillar jag inte posten. Men när jag tänker efter så kanske det inte är postens fel utan de som ska skicka brevet. Baajs.
Kan ha och göra med att jag är mycket uttråkad och jag vet inte vad jag ska göra.
Funderar på att titta på en film men då blir jag slö å det är rätt fint väder ute så man kan ju gå ut och gå men jag har ingen att gå med så då är det bara tråkigt. Det är inte det att jag inte kan gå ut själv men utan musik går det inte och min iPod är stendöd. Väldigt tragiskt alltsammans.
Jag kan inte laga mat för det ska mamma göra sen. Jag kan göra salladen vi ska ha men det går ju på två röda sekunder så då är jag lika uttråkad om fem minuter som jag är nu.

öööööh. Vad har ni för er idag? Berätta gärna så får jag någonting att göra!

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: http://beps.blogg.se

hehe tack :)

2010-04-07 @ 15:01:08
URL: http://beps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0