you're the sunshine of my life



God morgon solstrålar!

Hur är vädret där ni bor?
Här är det verkligen strålande väder. Såpass fint väder att jag råkade beställa ett par grejer från H&M. Så när jag sitter här om ett par veckor och gråter över min spillda ekonomi ska jag skylla allt på solen.
Det är nästan att man får ångest om man inte tar sig ut och tar vara på solen idag. Lite som att känna sig som en dålig människa. Jävla sol, ställer till det för mig.

Det tog mig bara lite mer än tre timmar att somna igår! Gotta love huvudvärk. Och dessutom vet jag inte riktigt vad mina grannar sysslade med. Tror de hade något sådant där som kallas fest.

Jag hade faktiskt planer nu under dagen. Men de sket sig fick jag reda på för en stund sedan. You get so trött on people who always ändrar these så kallade mötena you are about to ha with dem. Yeah, know I mixin the språk igen, it's like a sjukdom. Can't hjälpa it riktigt. And sometimes du get taken for en retarded människa and that is not alltid funny I tell ya!

Vad ska ni hitta på idag? Har ni påsktraditioner osv? Går ni ut och gör stan osäker på kvällen eller föredrar ni att ligga med spänd mage efter allt ätande som dagen bjuder på?

(Följ bloggen här: LÄNK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0