Well here I don't go again



God morgon, god förmiddag och goddag!
Det är mig de kallar fan-vad-bra-den-där-tjejen-är-på-att-uppdatera-sin-fantastiska-blogg.
Haha, japp, en helt fantastisk människa är jag, men det visste ni redan, höhö..
Nämen, allvar nu, det har hänt en massa roliga saker men mitt minne är sämre än någonsin så jag har förmodligen redan glömt bort det roliga.
Jag kan glädja er med en rolig felsägning som mamma kläckte ur sig härom dagen: "Men det är samma som med judar då, de är ju också bara ett folkslag."

Mamma, mamma lilla. Det är inte alltid lätt för henne. Just den dagen så bestämde hon sig för att judar inte har någon religion. Det lyste då upp min annars mörka dag.

Anyhow, nu har jag snart druckit, enligt min kaffebryggare, åtta koppar. Det känns rätt gött ändå. Och när jag satt här framför min trotsiga dator så ramlade jag över något jag skrivit för ett tag sedan. Harre-min-skapare. Nu får inte ni ta del av det babblet för jag har ingen aning om vad jag snackar om. Jag vet det väldigt sällan.
Ni skulle dock tänka: Gud vilken oerhört duktig skribent denna flicka är.

HAHA. Okej, nej det skulle ni nog inte. Nu ska jag fortsätta att dricka min sjätte, sjunde och åttonde kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0