Trubaduren



Jag har haft en helt fantastiskt kväll med en av mina bästa vänner. Något som verkligen behövdes.
Vi diskuterade allt mellan himmel och jord. Och det var helt underbart.
Imorgon hoppas vi på kanonväder, eller någorlunda bra väder, så att vi kan åka och bada!
Nu känns allt fruktansvärt bra. Men det är ändå vissa frågor som dyker upp i mitt huvud...

När är det vår tur?

Jag önskar inget hellre än er lycka, all lycka i världen, ni är det bästa jag har. Och ni förtjänar allt det goda som livet någonstans gömmer. Älskar er!

Nu ska jag avklara ett avsnitt av Gilmore girls, som är en av de bästa serierna, och sedan hoppa i säng. Jag trivs här, jag känner det nu. Det här är mitt.

PUSS HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0