- Jag hatar dig! - Tack!


Nu ska ni får ta del av en liten rolig incident som skedde strax innan nyår förra året.
Jag och ett par vänner sitter och avnjuter alkoholhaltiga drycker på en krog kring andra lång, när det kommer fram en snubbe och hälsar på en i vårat sällskap.
De babblar på om en massa strunt och sen vänder han sig mot mig.

Randomdude: Jag känner igen dig.
Jag: (som precis kom på att jag kände igen honom också) Haha, jag känner igen dig med, men jag vet inte varför.
Randomdude: Jag hatar dig!
Jag: Tack! Jag hatar dig med!

Nu så här i efterhand borde jag kanske ha listat ut varför jag kände igen honom. Men det gör jag inte. Han är alltså inte värd ett skit med andra ord. Det man inte minns har inget värde eller har inte hänt. Jag lever efter den principen, jadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0