AAAAAH!



Jag har hittat en kladdkaka som nog MÅSTE vara den godaste jag har träffat på. Men okej, jag har inte provat den än. Men tro mig kära vänner, tro mig, att jag ska. Och det är snart.
Jag är en riktig sucker för choklad. Allt med choklad gör mig glad och går ner fortare än kvickt.
Jag hade velat doppa mina potatisar i choklad (jag är nämligen tokig i potatis, alla former och utföranden) men dock tror jag inte att det skulle bli en sån ljuvlig symfoni trots allt.

Om ni känner för att testa på att baka kakan innan min recension av den så länkar jag till hemsidan!
Ni får i utbyte ge mig era åsikter om vad som verkar vara en dröm!

Så make a Leila (För visst älskar vi Leila bakar, åtminstone jag. Har till och med hennes bakbok "A piece of cake")


Ni hittar receptet på drömkladdkakan här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0