And the vilo-söndag has begun!



Med repriser från veckans serier och maten snart klar så har min vilo-söndag officiellt börjat.
Jag gör ju det här varje söndag, oavsett baksmälla eller inte. Jag har gjort det så länge jag kan minnas.
Och det är ju inte direkt så att jag inte har gjort någonting idag.

Jag har faktiskt varit och handlat, liksom åkt hela vägen i bilen till Willys.
Sen när jag kom hem så skar jag upp ett gäng vindruvor och blandade ner i min keso (sjukt gott ska ni veta) och sen gjorde jag en sallad och skar upp och kokade potatis.

Puh! Det var en kraftansträngning vill jag lova. Så nu förtjänar jag verkligen att ta det lugnt resten av dagen.

Simma lugnt brorsor. Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0