Det där med mat



Jag ska försöka ge mig på att äta någonting sedan. Som inte innefattar ett knäckebröd eller en fattig buljongtärning.
Ja, jag var tvungen att få i mig något salt igår efter att ha spytt 7 gånger och haft feber över 39 grader, då är man rätt saltfattig.
Min tanke är att jag fortfarande är i stort behov av salt och vätska. Men även mat.
Vilket är mitt problem. Så fort någon hamnar i magen får jag ont. Och så krampar det.

Men på dagens meny står ändå: RIS. Vilket tydligen ska vara bra när man har varit magsjuk, och det är tydligen snällt mot magen också. Sen ni vilken dundermiddag jag får. Nästan som att gå på restaurang.

När vi ändå har halkat in på mat så tänker jag tipsa er om att Leila bakar börjar nu på onsdag kl nio på tv4 +
Och visst älskar vi Leila?
Enda problemet är att det krockar med Efterlyst. Men hey, man får prioritera eller spela in. Eller väga i vågskålen, vad väger mest för er/vad tycker ni mest om? Mord eller kakor?

Så jävla typiskt att bli sjuk när solen skiner ute. Av två orsaker det blir jobbigare att titta pga min huvudvärk och inte kan jag gå ut heller. Det suger.

Kommentarer
Postat av: Julie

Fin blogg :D

2010-03-30 @ 16:13:29
URL: http://julieeberdal.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0