Everyday is like sunday


Sjöng Morrissey en gång i tiden. Fasligt gnäll på gubben!

Söndagmorgon och jag trodde lätt att jag skulle vara rätt bakis idag. Varför vet jag inte. Fick en "känsla.".
Vi hade mycket trevligt i alla fall och vi vet nu att Henke med co är segast i världen. Tjugo minuter är visst över en timme.

Idag ska jag ligga i min säng och kolla på film. En glass behöver jag nog. Eller tre.
Jag slog bara i knäet, armbågen och armen igår! Hey, hey, hey bra lite för att vara mig.

Vi avverkade de flesta krogarna på andra lång igår. Men när vi kommer in på kings då är det något som bara stämmer.

Kia: Ska vi stanna här eller?
Jag: Ja! Ja.. Det känns hemma här. Det luktar hemma.

Jag tror inte alls vi har varit mycket på Kings head i våra dar.

Just det! Gratis nötter fick jag också. Jag är bra jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0