Full rulle hela dagen lång!



God kväll kära vänner!

Idag har det varit fart på Memod ska ni veta.
Jag har varit i väg under dagen ock hämtat blanketter som jag behöver samt inhandlat lite skit.
När jag kom hem var jag tvungen att få mat i magen innan jag höll på och dö.
Under eftermiddagen har jag varit aktiv med att söka tre jobb och har ytterliggare ett par som jag nog ska försöka skicka i väg innan dagen är slut.
Jag har tre(!) telefonsamtal som ska göras på måndag då jag antar att platserna jag ska ringa till har stängt under helgen. Jag ska kartlägga mina tidigare arbetstillfällen och till råga på allt så ska jag ut imorgon med mitt folk.

Och nu ska jag i väg igen. Ja, för att köpa tuggumi då och en stor påse godis. Det lutar åt en hemmakväll idag, och jag tycker allt att jag förtjänar fett och socker tills jag spyr men inte så jag blir en fyratonsmartyr.

Höhöhö.. Där var jag allt rolig. Som vanligt. Ni fattar skämtet? Om ni någon gång har lyssnat på Kent vill säga.

Vad har ni för er ikväll? Ut å snurra? Vara hemma å titta på finalen i Let's dance?
Jag vet, nu beter jag mig verkligen som en gammal kärring, men det är tillåtet. Ibland!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg och kommentera! Puss

2010-03-26 @ 21:31:21
URL: http://principessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0