High five people!



Jag har lyckats med att få i mig rätt så många vindruvor, två knäckemackor och en liten skål med ris och tomatsås!
Jag tycker att jag förtjänar en high five från er!

Det var inte det lättaste jag har gjort. Och jag har ändå en aptit som vanligtvis kallas för duga. Ibland finns det liksom inget stopp i mig.

Så jag känner att jag har åstadkommit någonting idag. Dessutom har jag gjort av med pengar märkte jag till min förvåning när jag loggade in på min bank. Ja, just det ja, sådant som kallas räkningar. Men man ska ju blanda nytta med nöje. Lite mat i magen + betalda räkningar. Ja det får väl räknas.

Vad har ni gjort idag? Varit ute i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0