Hört på Maxi


Jag och mamma var på Ica Maxi en sväng. Hon skulle nämligen köpa något dietpulver som inte ska användas i bantningssyfte. Ja, ni läste rätt, fråga mig inte om den kvinnan. I vilket fall så träffar jag på en kompis som jobbar som väktare (ja, jag vet vad ni tänker man måste kompensera antar jag).
Vi har en gemensam kompis (från början mest hans kompis sen kom jag och stal honom typ) som vi pratar om.

Väktarvän: Blablabla (kommer inte ihåg vad som sas)
Jag: Ligger han på sjukhus eller driver han bara?
Väktarvän: Nejdå, han låg på sjukhus.
Jag: Men varför? Vad har han nu gjort?
Väktarvän: Han hade någon grej i halsen som de tog bort.
Jag: Cancer?
Väktarvän: Nej
Jag: Attans.

Jadå, ödmjukheten slår till när ni minst anar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0