Idé-to-the-torka!


Jag har fullkomlig idétorka idag.
Ett tag efter jag hade gått och lagt mig igår kom jag på något som jag hade tänkt att skriva till er idag. Så klart tänkte jag att jag skulle komma ihåg det. För jag orkade inte vända mig om och greppa mobilen och skriva ner det.

Och självklart så har jag glömt av var det var. Så nu får ni ingenting. Himla tragiskt va?
Jag vill få för mig att det hade något med Gud att göra. Kanske kommer jag på det senare.

Här i Göteborg är det mulet. Jag som hade tänkt att tvinga med någon på en promenad om det hade varit soligt. Nu är jag alldeles för deprimerad för att ta mig utanför dörren. Yeah it sucks, jag vet. Livet suger, eller hur?

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0