Inte lika död idag



God morgon kära vänner.

Idag mår jag inte lika död som jag gjorde igår.
Att bara gå till toaletten och kissa var en kraftansträngning som kallas duga.
Jag hade sådan värk i kroppen och i mitt huvud och att resa på sig fanns inte i min värld, men nöden har ingen lag.

Jag är fortfarande rätt mör i kroppen och huvudet men ingenting som kan jämföras med igår. Jag är dock helt hundra på att det inte är vinterkräksjukan. Har haft det helvetet innan och då låg jag till sängs i flera dagar med hög feber.
Jag tror till och med att min feber nog är borta idag.

Det största problemet just nu är att så fort jag dricker eller äter något så får jag sjukt ont i magen.
Jag har under ett och ett halvt dygn lyckas få i mig två knäckebröd och tre glas vatten.

Vad har ni för er ni i påskveckan?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det där lät inte alls kul :( Krya på dig och hoppas att du snabbt blir helt bra!

2010-03-30 @ 10:47:43
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0