JAG FÅR PANIK!



Jag läser en bekants blogg i mellanåt. Hon vet vem jag är, jag vet vem hon är. Kan ha något att göra med att vi bor i samma kvarter. What ever.
Men nu börjar jag få lite (okej nu ljuger jag) enorm panik på henne. Hon särskriver som en tok och vissa ord kan hon inte stava. Okej, jag kan ha liiite överseende med sådant, men enbart lite. Jag kan förstå att alla inte kan stava vissa ord som kan anses svåra och hej å hå. Men för att komma till saken...

Hon ska nämligen börja banta och berättar vad hon har ätit under dagen och sådant där. Och berättar att i stället för lunch så tar hon en måltidsersättning. Ni vet, nutrilett, naturdiet och allt vad det heter. Inga konstigheter.
Förutom att hon kallar det för MÅLTIDSERKÄTTNING!

Alltså, hjälp mig. ERSÄTTNING FÖR HELVETE!

Jag kanske har fel, det kan ju vara så att hon dricker kättingar till lunch vad vet jag. Min tanke är ju då att är det inte lite hårdsmält?

Ni vet väl att ni kan följa min geniala blogg här!

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: ja, det är ett helt underbart namn:)

2010-03-31 @ 10:25:04
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0