Jag har hört att när man är sjuk är man berättigad till vad som helst



Det är väl så? Att när du är sjuk så är du i stort sätt berättigad till vad som helst?
Jag menar..

- Du har ingen ork att gå ut
- Du får inte gå ut
(eftersom man tydligen måste tänka på sina medmänniskor)
- Du har inget att göra

Det är bara att konstatera att det blir massa tv-tittande.
Så då måste det vara lugna puckar för mig att jag just nu sitter och tittar på Förkväll.

Any how.. Man får väl ge dem de, att de får pensionärssaker att verka vara lite intressant. Då måste jag ändå säga att man lyckas. Eller så har det med hela den grejen att göra att det är tre snygga brudar i rutan och ingen bryr sig ett dyft om vad som sägs för man är för upptagen för at titta på dem. I don't know. What do you think?


Kommentarer
Postat av: Cassie ♥

Kollar inte på förkväll men har sett den ändå lite då och då Dock bryr jag mig inte så mycket om att lyssna på vad de pratar om.

2010-03-30 @ 19:13:18
URL: http://cassiefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0