Jätteroligt pappa, verkligen!

Tidigare idag!


Pappa:
Hej gumman, vad gör du?
Jag: Nej, ingenting speciellt.
Pappa: Blev du avundsjuk på min Ben and Jerry's igår eller? Haha.
Jag: Haha, mm ja, jättekul verkligen.
Pappa: Mmm! Den var så god! Jag tinade den lite i micron så den blev så där gosig.
Jag: Va?! Är du inte riktigt klok? Du förstör ju för fan glassen!
Pappa: Nej, den ska vara lite mjuk och gosig. Mm, vad god den var.
Jag: Tyst. Glass hör inte hemma i micron. Den ska vara kall, iskall så det nästan gör ont i tänderna.
Pappa: Nej, men är du go eller? Den ska vara gosig!
Jag: MEN AAAAAAH. Du förstör ju allt.
Pappa: Jaja, du är konstig. Men guuuud så goooood den var.

Jag hatade honom där ett tag. Jävla as. Man får inte göra så mot en person som har levt på glass sen barnsben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0