Men det var ju så billigt...


Varför gör jag alltid så här? Jag gick till torget för att kika på hårfäger. Jag har extrem beslutsångest när det kommer till mitt hår. Kan aldrig bestämma mig. Ena dagen vill jag vara blond, andra brun, sen är det rött som gäller eller svart. Ibland vill jag ha min naturliga hårfärg som jag inte har någon aning om vad den är. Har inte sett den på flera år.


Jag stannar alltid upp och tänker: "Jomen nu ska jag köra på det här ett tag. Ett halvår åtminstone."
Det blir aldrig så.

Idag blev det inte ens en hårfärg. Det blev det här.




Där ligger pengar jag inte har. Anledning? Men det var ju sååå billigt...

Känner ni igen er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0