Något nytt, något gammalt, något blått, något lånat

Är ju sådant som man tydligen ska ha om man ska gifta sig.
Och det känns nästan som om att jag har ingått ett äktenskap idag. Och avslutat ett annat.
Jag har nämligen skaffat mig en ny blogg! Nämligen den här.

Hade en blogg tidigare som jag avslutade av flera orsaker.
Den var rätt gammal och representerade ganska mycket som var från en annan tid.

Så nu gör vi ett nytt försök. Så välkommen till min twistade värld.

Kort och gott: Jag skämtar om de flesta och om det mesta. Jag älskar mat, glass och andra godsaker. Jag vill gifta mig med Spencer Reid i Criminal minds. Thåström är för övrigt min Gud när jag känner att jag inte duger. Pingviner är det sötaste jag vet och jag tycker det är idiotiskt att de kallas för fåglar då jag är livrädd för dem. Jag anser att man kan skämta om allt och. jag hatar allt vad lök, barn, senap och marsipan heter. Sen har jag inte mycket övers för danskar och humorlösa människor.

Hej förresten! 


Kommentarer
Postat av: HALEY

Öhh. Hej. Nu är det så att jag lyckades trilla över det här inlägget trots att det är gammalt och jag skulle bara vilja rätta dig på en punkt: Du ska inte gifta dig med Spencer. JAG ska. Han är paxad. End of discussion.

2010-03-30 @ 21:46:32
URL: http://flumguarantee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0