Nattens bravader


Jag drömde att jag hittade en bebis i en kundvagn i en tambur utanför krogen jag hade varit på.
Så jag tar upp bebisen och går fram till krogägaren och frågar vad jag ska göra (ingen vet varför). Han säger att jag ska gå till polisen. Men det ville jag inte så jag tar med mig den.

Sen dyker det upp en tjej som säger att jag ska föreläsa på någon skola i Ljungkile eller om det var Uddevalla och jag måste ju ta med mig bebisen. Så jag går genom studentkorridorerna (japp, det gick snabbt att komma från Göteborg till Ljungkile/Uddevalla, bara att gå genom dörren från tamburen så var jag där.) och helt plötsligt har bebisen blivit en enorm macka .

Den har alltså ändrat skepnad från vanlig bebis till ett Roast n toast bröd med måttet 50x50cm. Så där går jag med en macka som ska vara en bebis och mina papper. Sen märker jag att mackan börja gå sönder, den översta kanten börjar lossna från resten av brödet.

Betyder det att huvudet höll på att lossna från bebisen?


Nåja, god morgon på er. Idag är det fredag och fem grader i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0