Okej, nu tror jag att jag aldrig kommer sluta skratta.



Var inne och tog min dagliga tur på GP's hemsida. Jag gillar verkligen GP (om vi nu ska halka in på det), jag får lokala nyheter samt värdsliga. En perfekt kombo.
Men det jag skulle komma fram till var att jag ramlade över en artikel.

Går att läsa här: LÄNK

Det handlar om Australiens årliga TOAD OUT DAY!
Där dog jag. Jag har nämligen en nära vän som kallas för Toad. Varför? Jo han hade svampfrisyr som barn och liknande Toad i Super Mario sjukt mycket.

Det var i alla fall 10.000 toads som fick sätta livet till.

Hahahaha. Det där gjorde min förmiddag. Nu mer socker och fett och tv! Är man bakis så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0